sobota, 21 lutego 2015

Prologue

Od dzieciństwa moje życie to ciągła walka z innymi. Nie chodzi mi o bójki czy bijatyki, nic z tych rzeczy. Po prostu jeżeli wyróżniasz się w niekorzystny sposób od ludzi oni pragną cię zgnębić, zniszczyć. Matka i ojciec starali się pomóc i przystosować mnie. Sami dużo na tym ucierpieli, ciągłe obelgi. To nie chodzi o to, że jestem niewidoma, ich boli to, że ja nie widzę tak jak oni by chcieli.. Tak ja nie widzę, ale oni się grubo mylą.... wyobrażam sobie świat. Nigdy nie miałam prawdziwej przyjaciółki. Gdy siadałam w szkole w ławce z którąś, ta od razu uciekała. Chciałabym potrafić tak uciec od kalectwa, ale nie mogę, nie potrafię. Bieda w naszym domu utrudniała jakiekolwiek głębsze badania. Po prostu nie było ich stać, ale czy przez to byli gorsi? Nie, nie byli. Kochałam ich, a oni mnie, dlatego też oddali mnie do Domu Dziecka dla niepełnosprawnych. Pragnęli lepszego środowiska, ale tam było już tylko gorzej... 
Mimo przeszkód na swojej drodze, nigdy nie chciałam się zabić. Uważałam, że życie jest piękne.... nawet moje. A on? On tylko mnie w tym umocni, pokaże jak można się bawić. Ale czy da radę? Wytrzyma? Co na to inni? 
Jestem Nelly Hudson i jeżeli uważasz, że twoje życie nie ma sensu to zamień się.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Hey :* No to może tak:
Jestem Gaba, Gabi jak kto woli....
Może kojarzycie mnie z mojego drugiego bloga Fool's Gold.
Jeżeli nie to zapraszam!! :P :P
Przepraszam najmocniej za brak szablonu, ale jest opóźnienie.
Nie będę się zbytnio rozpisywać, wspomnę jeszcze tylko o dniach ,,We Live, as we dream''.
Rozdziały będę dodawać dwa razy  w tygodniu... Niech to będzie sobota i wtorek :* Chyba, że będę mieć rozdział gotowy wcześniej. :*

12 komentarzy:

  1. Help, hello, hello :D
    Wow Jestem pierwsza :D
    Zapowiada się ciekawie :)
    Na razie nie mogę powiedzieć nic więcej, ale prolog mnie zaintrygował i jak się pewnie domyślasz będę czekała na pierwszy rozdział ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak szybkiej reakcji nawet ja się nie spodziewałam kochanie :* Dzięki <3

      Usuń
  2. Trzecia?! No nie, byłam grzeczna...

    Co do Prologu, genialnie się zapowiada!
    Jest taki dramatyczny i opowiadanie też będzie dramatem
    Asdfghj kocham dramaty!
    Na serio mnie zaciekwiłaś
    Czekam na pierwszy rozdział<3!


    xxAlex

    OdpowiedzUsuń
  3. Mówiłam Ci, że genialnie piszesz?! Mówiłam, że prolog jest boski?! Mówiłam?! Mówiłam! Powodzenia mordko w pisaniu :)
    ~ Klaudia (Ta od Woman With a Demon)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana <3 dzięki za pomoc :*

    OdpowiedzUsuń